«Капітальний ремонт даху та фасаду Долинянської ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Долиняни Городоцького району Львівської області»

 

Актуальність проекту:

Проблема економного використання енергоносіїв особливо загострилася у зв’язку з підвищенням цін на енергоресурси. Приміщення у якому працює навчальний заклад побудовано у 1962 році. З часу побудовикапітальний ремонт будівлі не проводився. Шкільні вікна перебувають на сьогоднішній день у критичному стані. Стан віконних блоків виглядає наступним чином: коробки прогнилі, віконні рами також прогнилі та деформовані, що не дає можливості щільно закріпити скло штапиками. Такі вікна неможливо відкрити, щоб почистити зсередини та провітрити класні кімнати. Між віконними рамами та коробками є щілини, що пропускають тепло назовні і холод всередину приміщень, утворюються протяги.Двері у школі знаходяться у стані не придатному для використання. Це призводить до зниження температури у класах, застуди учнів та працівників школи,  великих затрат  бюджетних коштів на енергоносії. Щодо фасаду, то на стінах школи є тріщини,  грибок, обвалена штукатурка, всі ці речі можуть призвести до нещасних випадків.

На батьківських зборах, які проходили у листопаді 2016 року, було проаналізовано проблемні питання. Пріоритетною проблемою на сьогоднішній день у Долинянській ЗОШ І-ІІ ст. є заміна вікон та утеплення фасаду. Участь у обласному конкурсі мікропроектів місцевого розвитку на 2016-2020 рік є чи не єдиною  можливістю вирішити проблему температурного режиму в навчальному закладі, а відтак уникнути застуди учнів та працівників школи, зменшити витрати бюджетних коштів на енергоносії. Це стане продовженням розпочатої роботи з енергозбереження у школі (вже замінено10 вікон).

Мета проекту:

Покращення якості умов перебування  для школярів та  працівників Долинянської ЗОШ І-ІІ ст. та забезпечення економії  бюджетних коштів на оплату енергоносіїв шляхом заміни старих дерев’яних блоків на металопластикові, утеплення фасаду та ремонт даху.

Завдання проекту:

  1. Залучення до реалізації мікропроекту різних категорій населення: учнів, працівників, батьківський колектив, жителів села;
  2. Виконання ремонтно-будівельних робіт із забезпечення енергозбереження;
  3. Усунути ризики для життя та здоров’я учнів та персоналу школи;
  4. Ознайомлення батьків, учнів та членів громади з ходом реалізації проекту.   

Фото до…

Фото після реалізації проекту